Načini plačila in dostava naročila

  1. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja OUTFIT d.o.o. (po ponudbi / predračunu). Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 041 777 973. Po naročilu se kupcu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
  • s kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)*
  • Go Crypto

*Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@prestige-pet.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

OPOMBA – Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Prestige-pet-si.
  1. Postopek obveščanja o nakupu

2.1 Prestige-pet oddaja naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Prestige-pet.si so na spletni strani Prestige Pet vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prestige Pet  naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Moja Natura lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

2.2 Naročilo je odpremljeno

Prestige-pet.si v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-mail na naslov info@prestige-pet.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

  1. Izdaja računa

OUTFIT d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

  1. Dostava

Izdelke trenutno pošiljamo samo po Sloveniji.

Naša pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije in GLS, vendar si Prestige Pet pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Pošiljka običajno prispe že en (1) dan po odpošiljanju, vendar si dostavne službe pridržujejo pravico dostave paketa do 3 delovne dni.

Dostava naročila lahko v izrednih primerih traja do 60 delovnih dni, odvisno od zaloge pri dobavitelju. V primeru zamude pri dobavi, vas o tem nemudoma obvestimo.

  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Koliko znašajo stroški dostave?
Stroški dostave znašajo 5 €, razen, če je izrecno navedeno drugače. Npr. težji izdelki, kot so ograjice za pse ter izdelki večjih dimenzij, kot so vozički za pse, imajo lahko višjo ceno dostave. Končni znesek stroškov dostave je razviden v košarici oziroma na blagajni.

Osebni prevzem
Osebni prevzem je mogoč po predhodnem dogovoru.

Osebni prevzem poteka tako, da vas obvestimo po elektronski pošti po telefonu, kdaj je paket pripravljen za osebni prevzem. Osebni prevzem izvršite s podpisom o prevzemu na sami lokaciji prevzemnega mesta.

Poškodbe pri dostavi
Poškodbe pri transportu se lahko zgodijo. Prosimo vas, da pri prevzemu pošiljke pregledate njeno vsebnost. V primeru poškodb, nas o tem prej obvestite in dogovorili se bomo glede vračila oziroma morebitne nadomestne pošiljke.

5. Ali katerih artiklov ni mogoče vrniti?

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
  • Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

PODJETJA

Ali lahko vrnem artikel v 14 dneh, če sem pravna oseba (nakup na podjetje)?
Če ste kupili artikel z računom na podjetje, ste sprejeli pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnosti odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine zato žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb veljajo naši Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 03/57 18 747 ali nam pišete na info@prestige-pet.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Griže, 22. 7. 2020