Splošni pogoji poslovanja Prestige-pet.si d.o.o.

S spletno trgovino www.prestige-pet.si upravlja podjetje OUTFIT d.o.o. Podatki podjetja so sledeči:

Polno ime: OUTFIT, spletna trgovina in storitve d.o.o.
Kratko ime: OUTFIT d.o.o.
Naslov: Migojnice 52, 3302 Griže
Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0002 4160 040 (Delavska Hranilnica d.d. Ljubljana)
Matična številka: 8682135000
Davčna številka: 13664859
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
E-pošta: info@prestige-pet.si
Telefon: +386 (0)41 777 973

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije, na dan 20. 7. 2020.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.prestige-pet.si (v nadaljevanju: prestige-pet.si ali OUTFIT d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje Prestige-pet.si ter poslovni odnos med OUTFIT d. o. o. (v nadaljevanju OUTFIT), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

  1. Splošno od Prestige-pet.si

Spletna trgovina Prestige-pet.si je namenjena prodaji izdelkov za hišne ljubljenčke, kot so psi, mačke, zajčki, hrčki, morski prašički in drugi. Več o sami spletni trgovini si lahko preberete TUKAJ.

  1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  1. Ponudba in izvor

Ponudba na spletni trgovini Prestige-pet.si se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen, če je izrecno napisano drugače.

Podjetje OUTFIT d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcije
Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

Akcija ne velja na darilne bone, pohištvo, izdelke, ki so že v akciji.

Slikovni material in grafika
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last OUTFIT d.o.o. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Mnenje o izdelku
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

  1. Postopek nakupa in račun

OUTFIT d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.

Kupec znesek plača podjetju OUTFIT d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer stranka prejme tudi na vpisani elektronski naslov v postopku naročila.

Statusi nakupa

Naročilo v čakalni vrsti:
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Naročilo potrjeno:
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Vračilo artiklov
Vračilo artiklov je možno v 14 dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Artikla se ne sme oprati ali kako drugače uporabljati. Stroške vračila krije kupec.

Zloraba nakupa
Po opravljenem naročilu kupec prejme obvestilo na vpisano elektronsko pošto. Naročilo je v tem primeru sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@prestige-pet.si ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Varnost nakupa
Pri registraciji na Prestige-pet.si se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. OUTFIT d.o.o. se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranila za namen nemotene izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

  1. Postopek registracije

Uporabnik lahko v spletni trgovini Prestige-pet.si opravi naročilo kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni email za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled na nakup.

  1. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila vsebujejo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo Prestige-pet.si ter druga oglasna sporočila Prestige-pet.si ali njegovih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

  1. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

  1. Pravica kupca

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini Prestige-pet.si izveden preko pogodbe na daljavo. Jezik, v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. OUTFIT d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.

Natančne postopke pravice kupca, vračila blaga in reklamacije si poglejte TUKAJ.

  1. Splošni pogoji sodelovanja v nagradnih igrah in kvizih

Splošne pogoje sodelovanja v nagradnih igrah objavljamo sproti med novicami na spletni strani prestige-pet.si, v kolikor pa je nagradna igra izvedena na družbenih omrežjih, je ob objavi vselej hkrati tudi navedena povezava do pravil nagradne igre.

  1. Popusti in kode za popuste

V kolikor podjetje OUTFIT za stranke pripravi akcije z akcijsko ceno ali kodo za uporabo popusta, se akcije med seboj izključujejo, razen v kolikor je drugače navedeno.

11. PREKLIC NAROČILA IN NEPREVZETA POŠILJKA
Kupec lahko svoje naročilo prekliče, dokler mu prodajalec ne pošlje elektronske pošte s statusom »Zaključeno naročilo«. Če kupec pravočasno prekliče naročilo, mu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. V kolikor naročilo prekliče, ko so bili izdelki že zapakirani in odposlani, ga bremeni strošek pošiljanja – 5.00 €. Možnost preklica ima kupec tudi kasneje, in sicer, če mu sporočimo, da izdelek, katerega je naročil začasno ni dobavljiv ali pa je razprodan.

Če je bil naročen izdelek kupcu odposlan in kupec blaga v dogovorjenem roku s strani dostavne službe ne prevzame, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga, ki so nastali v zvezi s pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja.

Spletna trgovina prestige-pet.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun – po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun OUTFIT po ponudbi/predračunu.

Griže, JULIJ 2020